Turglede for TV

8. October, 2019

“Vi deler din lidenskap” er ikke bare et slagord for Intersport. Det er rett og slett en beskrivelse av de som jobber der.

Når du besøker en av de mange Intersport-butikkene rundt om i landet, møtes du av kunnskapsrike ansatte med en glødende interesse for sport, trening og friluft. Hvorfor ikke la disse personene spille hovedrollen i markedsføringen?

Produktgrafikken levert av SMFB

Gleden ved å være aktiv

Strategien for Intersports nye reklamefilmer ble å sette fokus på de ansatte. Målet var å vise at lidenskapen sportskjeden kommuniserer er ekte. Hos Intersport jobber det mennesker med en genuin begeistring for et aktivt liv, og med haugevis av kunnskap om vær, vind, utstyr og bevegelse.

Dermed dro filmskapere fra BERRE ut på fjelltur, sammen med en av de mange engasjerte butikkansatte fra Intersport. Sekken fylte vi med plagg og utstyr som kampanjen skulle selge.

Landskap og lidenskap

Vel fremme, ble flotte naturscener akkompagnert av butikkmedarbeiderens egne tanker om det å være ute i skog og mark. Samtidig fikk vi vist kampanjeproduktene i bruk, av noen som i høyeste grad er kvalitetsbevisste og ser verdien av riktig utstyr.

Resultatet av reklamefilmene kunne man se på TV høsten 2019.