Sportskjeden som deler din lidenskap
I 2019 ble sportskjedene G-Max og G-Sport lagt ned, og butikkene ble en del av Intersport. Da Intersport sto klare til å lansere seg på nytt, kom de til BERRE for å utforme sin nye markedsstrategi – det ble startskuddet for en merkevare bygget på de ansattes lidenskap.
Kunde
Intersport
År
2022
Tjenester
Strategi
Rådgivning
Idé- og konsept
Film og TV
Radioreklame
Foto
Musikkproduksjon
Bannerannonser
Grafisk design
Se flere jobber under
Litteraturhuset i TrondheimNy nettside og frekkere grafisk profil
Norsk kyllingStrategi og kampanje for god samvittighet
K-U-KIdentitet til Trondheims nye kunsthus
NorheimFoto for et kjent og kjært varemerke
Høie of ScandinaviaFoto og film for trøndersk generasjonsbedrift
Trøndelag fylkeskommuneFra fylkessammenslåing til sommerhit
To Rom og KjøkkenNettside og foto som gir vann i munn
Nidarosdomens jente- og guttekorFilm og foto for unge gullstruper
ArvenGrafisk profil til fornybar energi
FotofagskolenHvordan snakke med fremtidens fotografer?
NTNU - Jævli flinkRekrutteringskampanje som oppnådde mer enn bare økte søkertall
KikimoraGrafisk profil for lokale arkitekter
Blø for draktaDokumentarserie for TV 2
JazzfestHvordan jazze opp en festivalprofil?
Home of Nordic FlavoursPrisvinnende film om matregionen Trondheim
Vi er et kreativt reklame- og kommunikasjonsbyrå som jobber strategisk med å styrke noen av Norges ledende merkevarer gjennom film, foto og design.
© 2024 BERRE
Mellomila 56
7018 Trondheim
73 51 26 00
post@berre.no