Identitet til Trondheims nye kunsthus
Da kunsthuset K-U-K (Kjøpmannsgata Ung Kunst) åpnet dørene i 2021, fikk kunstnerbyen Trondheim et stort og viktig løft. Her møtes kunst og kultur i skjønn forening, hvor aller mest plass er viet til unge kunstnerskap. Vel så viktig har det vært å skape et kunsthus som utfordrer, og nå har K–U-K fått en grafisk profil som står i stil med husets identitet.
Tjenester
Rådgivning
Logo
Grafisk profil
Nettside
Utstillingsmatriell
Se flere jobber under
Litteraturhuset i TrondheimNy nettside og frekkere grafisk profil
Norsk kyllingStrategi og kampanje for god samvittighet
NorheimFoto for et kjent og kjært varemerke
Høie of ScandinaviaFoto og film for trøndersk generasjonsbedrift
Trøndelag fylkeskommuneFra fylkessammenslåing til sommerhit
To Rom og KjøkkenNettside og foto som gir vann i munn
Nidarosdomens jente- og guttekorFilm og foto for unge gullstruper
ArvenGrafisk profil til fornybar energi
FotofagskolenHvordan snakke med fremtidens fotografer?
NTNU - Jævli flinkRekrutteringskampanje som oppnådde mer enn bare økte søkertall
KikimoraGrafisk profil for lokale arkitekter
Blø for draktaDokumentarserie for TV 2
IntersportEn reklamekampanje om lidenskap
JazzfestHvordan jazze opp en festivalprofil?
Home of Nordic FlavoursPrisvinnende film om matregionen Trondheim
Vi er et kreativt reklame- og kommunikasjonsbyrå som jobber strategisk med å styrke noen av Norges ledende merkevarer gjennom film, foto og design.
© 2024 BERRE
Mellomila 56
7018 Trondheim
73 51 26 00
post@berre.no